BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Kaza mağduru iseniz; bunları biliyor musunuz?

Grup Merkez Hasar, her türlü kazalarda sigorta kapsamındaki kayıp ve zararların tazmininde vatandaşın yanında oluyor. Bu şirket Havayolu, Denizyolu, Karayolu her nerede olursa olsun vefat, daimi sakatlık veya yaralanma sonucunda oluşan tedavi giderlerinin ilgili sigorta şirketlerinden veya Güvence Hesabından alınmasına yönelik hizmetler de sunuyor. İşte ayrıntılar… 

17 Aralık 2017 06:33
Kaza mağduru iseniz; bunları biliyor musunuz?

Grup Merkez Hasar (G.M. H.) konusunda uzman ve deneyimli kadrosu ile Hasar Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri’nde ülkemizde önemli ölçüde eksikliği hissedilen bir alanda faaliyet gösteriyor. Grup Merkez Hasar Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce Bölge Sorumlusu Fatih Zengin vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.

GÜVEN DUYULAN KURUM OLMAK

Fatih Zengin şöyle konuştu: ’’Biz Grup Merkez Hasar olarak türünün en eskisi ve en kapsamlısıyız. Biz önce insana nasıl güven teşkil edebiliriz nasıl insanların güvenini kazanabiliriz diyoruz. İnsanların güvenini kazandıktan sonra zaten parayı kazanıyoruz. Eğer insanların parasını alırsanız para kazanırsınız ama insanların güvenini kazanırsanız servet kazanırsınız bizde o mantıkla gitmeye çalışıyoruz.’

YENİ BİR ŞUBE DAHA AÇILACAK

‘Yaklaşık 15 yıllık bir firmayız ve 79 ilde faaliyet alanımız, her ilde müdürlüklerimiz var. Çok yakın zamanda da Düzce’de yeni bir şubemiz faaliyete girecek. Kaza sonucunda sigorta şirketlerinden talep edilecek her türlü bedeni ve maddi kayıplar bazen sonucu belli olmayan uzunca bir süreci gerektirmektedir. Bu durum ilgili kuruluşların keyfi tutumlarından kaynaklanabileceği gibi bazen de hak sahiplerinin haklarını takip etme konusunda yeterli bilgiye sahip olmamalarından kaynaklanmaktadır.’

KAYBEDİLEN HER DEĞERİN MUTLAKA KARŞILIĞI VARDIR

Oysa mevcut yasalar ve sigortacılık mevzuatı kaza ve zarara uğrayan insanları korumayı amaçlamaktadır. Kaybedilen her değerin mutlaka karşılığı olacağı bilinci ile hareket edildiği takdirde zararların telafi edilmesi mümkün olabilmektedir. Ancak her konuda olduğu gibi sigorta işlemlerinde de bilgi birikimi olan ve konusunda uzman personel ile sorunların çözümlenmesi doğru yol olarak görünmektedir. G.M. H., bu düşünce ve anlayıştan hareketle ortaya çıkmıştır.’

 ŞARTLARI MAKSİMUM SEVİYEYE ÇEKİYORUZ
 
‘Örneğin vatandaş kaza yaptı ve gitti hastaneden rapor aldı. Yüzde 5 rapor çıktı ve 30 bin TL tazminat aldı. Ancak vatandaşın alması gereken oran yüzde 5 değil de yüzde 15 ya da yüzde 20 ise biz bunun maksimum rapor aldırıp tazminatının maksimum değeri çıkartıp şartları maksimum seviyeye çekip 150 bin TL almasını sağlıyoruz.’

ÇOK KISA SÜREDE ÇÖZÜM

‘Yaklaşık 200’e yakın aktüel tablosunu hesaplayan yaş, gelir, okul durumu, medeni hali, çocuk durumu gibi daha birçok etken var. Bizim aktüel uzmanlarımız olduğu için biz rakamları bire bir kuruşuna kadar hesaplayabiliyoruz. Grup Merkez Hasar bünyesinde görev alan 70’e yakın avukatımız var ve hepsi trafik ve iş kazları üzerine uzmanlaşmış kişiler. Hal böyle olunca bizim çözüm sürecimiz çok çok daha kısa sürede oluyor. 

HER ŞEYİ BİZ HALLEDİYORUZ

Ödenecek tazminat kişinin almış olduğu darbeye yani sakatlık oranına göre değişiklik gösteriyor. Ancak sigorta bu parayı ya ödemiyor, yada minimize ederek ödüyor. İnsanlar haklarını zaten bilmiyor. Burada bu parayı öderken birçok prosedür var. Yaklaşık 2-3 aylık bir evrak tanzim zamanı gerekebiliyor ve 7-8 ay sonra raporlama kısmı da gerekebiliyor. A’dan Z’ye bütün bu süreci Grup Merkez Hasar takip ediyor. Yani mağdura hiçbir şekilde iş bitene kadar bir yükümlülük yada bir iş yükü vermeden bütün her şeyi biz hallediyoruz.’
 
HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMİYORUZ
 
‘Kaza yapan insanlardan hiçbir ücret talep etmeden işlerini sonuçlandırıyoruz. İş kazasındaki muhatabımız genelde işveren. Çünkü çok büyük firmalar artık özel sigortalı yapıyorlar ama özel sigorta olmadığı zaman genelde bizim bu alacağımız tazminatı ödeyecek olan işveren. O yüzden o süreç biraz daha farklı. Hukuki bir süreç var orda. Trafik kazalarındaki zaman aşımı; yaralanmada 8 yıl, ölümlü kazalarda 15 yıl. Ama ferdi kaza ve özel hayat sigortalarında bu süre 2 yıl.’ 

GENEL VEKÂLET VERMEYİN

Vatandaşa uyarımız; genel vekâlet vermesinler. Genel vekâlet verince kötü niyetli birisi olsa senin verdiğin vekâletle her şeyi de yapar ki bu sektördekilerin yüzde 90’nı genel vekâletle iş yapıyorlar. Ama biz özel vekâletle çalışıyoruz ve özel vekâlette tazminat direk mağdurun hesabına yatıyor. ‘

HER TÜRLÜ ÖLÜM VE SAKATLIK

‘Sonuç olarak; sigorta kapsamında oluşan her türlü ölüm, daimi sakatlık ve tedavi giderlerinin yanı sıra diğer maddi zararların (Araç, Ev, İşyeri, Hırsızlık, Yangın v.b.) karşılığı olan tazminat taleplerinin tarafımızdan takip edilerek mümkün olan en kısa sürede hak sahiplerine ulaştırılması esas faaliyet alanımız içerisinde önemli bir yer tutmaktadır.’

BU SORUYU KENDİMİZE SORUYORUZ

‘Grup Merkez Hasar, Türkiye genelinde 300’e yakın temsilciye sahip bir firma. Benim kendi bünyemde 15 tane ekip arkadaşım var. Bunlar arasında yer alan 4 kişi Kocaeli ekibinde yeni katılacak. Biz devamlı ekibi güçlendirmek için daha fazla ne yapabiliriz? Sorusunu sürekli kendi kendimize soruyoruz. Hedefimiz daha da genişlemek.’

MAĞDURU 2.KEZ MAĞDUR ETMEMEK

‘Kaza sonrası insanlara önerimiz; her önüne gelen insana kesinlikle vekâlet vermesinler. Ben bu işi yapıyorum diyen her insanla çalışmasınlar. Çünkü ileride çok ciddi sıkıntılar olabiliyor. Bununla ilgili insanlar zaten mağdurken,2. kez tekrar mağdur oluyorlar. Yani bizim zaten amacımız mağduru mağdur etmemek. Burada bir maneviyat var insanların üzüntüsü var. Onun için çalışacakları firmayı ve insanları iyi seçmeliler.’HABER: Esra SÖZER

İLETİŞİM:
 
Tel: 0262 322 72 72  

Faks:0262 322 72 72  

GSM 0530 399 51 87 / 0541 733 76 86  

Adres: Ömer Ağa Mahallesi Şahabettin Bilgisu Caddesi Kavala İş Hanı N0: 37 Kat - 1 D-3 İzmit - Kocaeli

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.