Untitled Document
Sondakika >> Reklam | Künye | İletişim | Sitene Ekle
 
Kullanıcı Adı Şifre
Yeni Üye
Anasayfa Yap Sık Kullanılanlar Ekle 18-08-2018
ANASAYFA
Gündem Siyaset Kadın Eğitim Spor Polis & Adliye Sağlık Yerin Kulağı Var Magazin İş Dünyası Medya Ekonomi
Ana Sayfa  > Gündem > Bi Dolu Medya Kartepe’de
 
Bi Dolu Medya Kartepe’de

Kartepe Belediyesi Radyo ve Televizyon dünyasını farklı ve eğlenceli bir bakış açısı ile değerlendiren “Bi Dolu Medya” adlı programı Kartepeli gençler ile buluşturuyor. Perşembe günü düzenlenecek olan programa TGRT haber spikeri Mehmet Aydın ve ünlü Radyocu Hopdedik Ayhan katılacak. ...

FaceBook ta paylaş
Ekleme Tarihi : 14-02-2018 - 10:10

 

Kartepe Belediyesi, gençlerin gelişmesine yönelik çalışmalarına devam ediyor. Radyo ve Televizyon dünyasını farklı ve eğlenceli bir bakış açısı ile değerlendiren “Bi Dolu Medya” adlı programı düzenleyen Kartepe Belediyesi, 15 Şubat 2018 Perşembe günü saat 11.00’de Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi’nde ki programa TGRT Haber Spikeri Mehmet Aydın ve Radyocu Hopdedik Ayhan’ı ağırlayacak. Konuklar “Bi Dolu Medya” programında medyanın unutulmaz anları, canlı yayın kazaları ve halk röportajlarını değerlendirecek. Günümüz medya ve iletişim dünyasında hızına yetişilmeyen gelişmeler yaşanırken, medya ve internet teknolojisinin nasıl doğru, faydalı ve verimli kullanılacağına dair gençleri bilinçlendirmeyi ve öğretirken de eğlendirmeyi amaçlıyor.


 
Etiketler :
Bi - Dolu - Medya - Kartepe’de -
14-02-2018
Gündem
0 Yorum
Haberi Yazdır
 
Untitled Document

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

FACEBOOK'TA TAKİP ET
 
 
KÖŞE YAZILARI
 
Mehmet ERYÜREK
Kirli ittifaklar
Nazım ÇELİK
Sevsek mi, sevmesek mi?
Elif Merve ALTINTAŞ
Sapıklara hayat haram edilmeli
 
EN ÇOK OKUNANLAR
 
 
EN ÇOK YORUMLANANLAR
 
 
ANKET
 
 
HAVA DURUMU
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untitled Document
Tasarım ve Yazılım
Taha Medya
Gündem   Siyaset   Kadın   Eğitim   Spor   Polis & Adliye   Sağlık   Yerin Kulağı Var   Magazin   İş Dünyası   Medya   Ekonomi