Untitled Document
Sondakika >> Reklam | Künye | İletişim | Sitene Ekle
 
Kullanıcı Adı Şifre
Yeni Üye
Anasayfa Yap Sık Kullanılanlar Ekle 16-10-2018
ANASAYFA
Gündem Siyaset Kadın Eğitim Spor Polis & Adliye Sağlık Yerin Kulağı Var Magazin İş Dünyası Medya Ekonomi
Ana Sayfa  > Siyaset > HDP meclise giremezse ne olur?
 
HDP meclise giremezse ne olur?

HDP Kocaeli Milletvekili Adayı Dr. Ömer Faruk Gergerlioğlu, HDP’nin meclise girememesi durumunda TBMM’deki milletvekili dağılımına ilişkin yaklaşık bir tahminde bulundu. ...

FaceBook ta paylaş
Ekleme Tarihi : 09-06-2018 - 10:34

 

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Kocaeli İl Örgütü tarafından Gebze’de bir dizi ziyaret gerçekleştirildi. Ziyarete HDP Kocaeli İl Eş Başkanı Şahabettin Işık, HDP Kocaeli Milletvekili adaylarından Dr. Ömer Faruk Gergerlioğlu, Murat Ozan ve HDP Gebze İl Örgütü yöneticileri katıldı. Ziyaretler kapsamında Gebze Ağrılılar Derneği ve Gebze Ulus Mahallesi’nde halk toplantısı gerçekleştirildi.

HDP MECLİSE GİREMEZSE…

Ziyaretler kapsamında HDP’nin meclise giremediği durumu değerlendiren Dr. Ömer Faruk Gergerlioğlu, TBMM’deki milletvekili dağılımına ilişkin tahminlerde bulundu. Gergerlioğlu, “Demokrasi mücadelesi için HDP’nin mutlaka mecliste olması gerekir Bu kapsamda eğer HDP meclise giremezse AKP ve MHP’nin kurduğu Cumhur İttifakı en az 403 civarında milletvekili çıkarabiliyor. Eğer HDP mecliste olursa bu sayı yaklaşık 297 civarında oluyor. Tek sesliliğe karşı çoğulcu demokrasiyi savunmak için mutlaka mecliste olmayız” dedi.


 
Etiketler :
HDP - meclise - giremezse - ne - olur? -
09-06-2018
Siyaset
0 Yorum
Haberi Yazdır
 
Untitled Document

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

FACEBOOK'TA TAKİP ET
 
 
KÖŞE YAZILARI
 
Mehmet ERYÜREK
Neden ben?
 
EN ÇOK OKUNANLAR
 
 
EN ÇOK YORUMLANANLAR
 
 
ANKET
 
 
HAVA DURUMU
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untitled Document
Tasarım ve Yazılım
Taha Medya
Gündem   Siyaset   Kadın   Eğitim   Spor   Polis & Adliye   Sağlık   Yerin Kulağı Var   Magazin   İş Dünyası   Medya   Ekonomi