Untitled Document
Sondakika >> Reklam | Künye | İletişim | Sitene Ekle
 
Kullanıcı Adı Şifre
Yeni Üye
Anasayfa Yap Sık Kullanılanlar Ekle 20-11-2018
ANASAYFA
Gündem Siyaset Kadın Eğitim Spor Polis & Adliye Sağlık Yerin Kulağı Var Magazin İş Dünyası Medya Ekonomi
Ana Sayfa  > İş Dünyası > Posco 1 milyon ton yerli üretimin gururunu yaşıyor
 
Posco 1 milyon ton yerli üretimin gururunu yaşıyor

Türkiye’nin ilk ve tek paslanmaz çelik üreticisi Posco Assan, 1 milyonuncu ton ürününü müşterileriyle buluşturmanın gururunu yaşıyor. Posco Assan bu kapsamda çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirdiği törende1 milyonuncu ton ürünün sevkiyatını gerçekleştirdi. ...

FaceBook ta paylaş
Ekleme Tarihi : 14-09-2018 - 13:18

 

Türkiye’nin kalkınmasına destek olmak amacıyla dünyanın en büyük dördüncü çelik üreticisi Güney Koreli Posco, Daewoo International ve Kibar Holding ortaklığıyla, 350 milyon dolar yatırımla kurulan Posco Assan, 1 milyonuncu ton ürünün sevkiyatını gerçekleştirdi. Posco Assan CEO’su Haeik Jeong ev sahipliğinde düzenlenen ve Posco Assan CAO’su Ufuk Özdemir başta olmak üzere şirket çalışanların katılımıyla gerçekleştirilen sevkiyat töreni büyük bir coşkuyla kutlandı.
 
Haeik Jeong:“Dış ticaret açığının kapanmasına katkı sunuyoruz”

1 milyonuncu ton ürünü müşterileriyle buluşturmanın mutluluğunu yaşadığını dile getiren Posco Assan CEO’su Haeik Jeong; “Asya’dan Avrupa’ya uzanan paslanmaz dostluk mottosuyla temellerini attığımız ve Türkiye-Güney Kore dostluğunun simgesi olan şirketimiz, Türkiye ekonomisine önemli faydalar sağlıyor. Kurulduğumuz günden bu yana 500 müşterimiz için yaptığımız 2,1 milyar dolarlık yerli üretimle dış ticaret açığının kapanmasına katkı sunduk.2013 yılında üretime geçmemiz ile birlikte % 100’ü ithal edilen paslanmaz çeliğin ülkemizde üretilmesini sağladık.Şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da tüm çalışanlarımızın emekleri ve becerileri ile üretmeye; beyaz eşyadan mutfak gereçlerine, otomotivden inşaata uzanan çok farklı sektörlere hammadde desteği vermeye devam edeceğiz. Türkiye’nin 2023 vizyonuna paralel olarak üretimimizi artıracak, yeni yatırımlarımıza yönelik çalışmalarımıza ağırlık vereceğiz. İthal etmekte olduğumuz malzemeleri yerelleştirme çalışmalarımızı güçlendireceğiz.1 milyon ton ürün mutluluğunu bizlere yaşatan tüm çalışanlarımızla gurur duyuyor ve kendilerine bir kez daha teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.
 
Çelik ihracatında lider

Bu sene üretimde beşinci senesine adım atan Posco Assan, 2017 yılında gerçekleştirdiği ihracat ile Çelik İhracatçıları Birliği tarafından düzenlenen ‘Çelik İhracatının Yıldızları Ödül Töreni’nde paslanmaz çelik ihracatında birincilik ödülü kazandı. Türkiye ekonomisine ve istihdamına önemli katkılar sunan şirket, 2018 yılında çalışan sayısını 500’ün üzerine çıkardı.

Ufuk Özdemir: “Bölgemize ticari hareketlilik getirdik”

Birlikte çalıştıkları, çoğunluğu yerli yaklaşık 860 tedarikçi ile önemli bir ticaret hacmi oluşturduklarını belirten Posco Assan CAO’su Ufuk Özdemir, “Ekonomik kalkınma ile birlikte bölgemize ticari hareketlilik de getirdik. Yerli üretici olarak kalitemizin yanı sıra; hızlı teslimat, stok maliyetleri, teknik ve finansal konularda müşterilerimize sürekli destek sağlıyoruz. Posco Assan olarak yaptığımız üretim ve ihracat ile ülkemiz ekonomisine katkı sunmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Gurur duyduğumuz 1 milyonuncu ürün sevkiyatımızı ülkemizin yerli büyük beyaz eşya üreticilerinden birine gerçekleştirdik. Birlikte çalıştık, birlikte başardık ve birlikte üretmeye devam edeceğiz” dedi.


 
Etiketler :
Posco - 1 - milyon - ton - yerli - üretimin - gururunu - yaşıyor -
14-09-2018
İş Dünyası
0 Yorum
Haberi Yazdır
 
Untitled Document

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

FACEBOOK'TA TAKİP ET
 
 
KÖŞE YAZILARI
 
Mehmet ERYÜREK
Ne oluyoruz?
 
EN ÇOK OKUNANLAR
   
EN ÇOK YORUMLANANLAR
   
ANKET
 
 
HAVA DURUMU
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untitled Document
Tasarım ve Yazılım
Taha Medya
Gündem   Siyaset   Kadın   Eğitim   Spor   Polis & Adliye   Sağlık   Yerin Kulağı Var   Magazin   İş Dünyası   Medya   Ekonomi