Kocaeli, Bolu, Düzce ve Sakarya’nın görevli tedarik şirketi Sepaş Enerji, 1,7 milyon müşterisine daha iyi hizmet verebilmek için geçtiği yeni sistemdeki iyileştirmeler nedeniyle 1 hafta sistemlerini kapatıyor. Yatırımlarını bir üst seviyeye çıkaran Sepaş Enerji, daha kaliteli ve kesintisiz hizmet verme hedefiyle hizmet yenileme ve iyileştirme çalışmalarına başladı.
Sistemdeki iyileştirme çalışmaları nedeniyle Sepaş Enerji müşterileri 8 – 15 Ocak 2018 tarihleri arasında işlem gerçekleştiremeyecek. Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri, çağrı merkezi ve internet sitesi üzerinden verilemeyecek hizmetler aşağıdaki gibidir:
• Talep, öneri, şikayet
• Yeni abonelik
• Abonelik devri,
• Fatura itirazı,
• Bilgi güncelleme,
• Güç artırımı/azaltımı,
• Günlük enerji satışı,
• Tarife değişikliği,
• Fatura ödeme ve lisans kapsamındaki diğer faaliyetler
Sepaş Enerji, müşterilerinin olası mağduriyetini engellemek için sistemde cep telefon bilgisi kayıtlı tüm müşterileri SMS yoluyla bilgilendirdi. Soruları olan müşteriler ise müşteri hizmet merkezleri ve çağrı merkezi aracılığıyla Sepaş Enerji’ye ulaşabilecek.