27 Temmuz 2018 19:46
SEDAŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ HEDEFLİYOR
9 Yıldır özel şirket statüsünde elektrik dağıtım faaliyetlerini sürdüren SEDAŞ, Türkiye de Elektrik piyasasında perakende elektrik satışı ve elektrik dağıtım lisansı olan şirketler için uygulanan hukuki ve fiziki ayrıştırma gereğince, elektrik dağıtım faaliyetleri ile perakende satış faaliyetlerini 2013 yılında birbirinden ayırdı. 5 yıl önce perakende elektrik satışı ve ödeme noktaları faaliyetini bırakanSEDAŞ, sadece elektrik dağıtımı faaliyeti yapıyor. SEDAŞ bu amaçla müşterileri için ferah ve yeni konseptiyle daha rahat bir ortam oluşturarak, müşteri hizmetleri merkezini Körfez’de yeni yerinde, müşteri memnuniyetini de hedefleyerek, yeni yüzü ile yeniden yapılandırıyor.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİ’NDEN HANGİ HİZMETLER SAĞLANIYOR?
SEDAŞ Kocaeli - Körfez Müşteri Hizmetleri Merkezi yeni adresinde, elektrik dağıtım faaliyetleri kapsamında şu taleplerikarşılamaya devam edecek. Yeni abonelik (yeni yapılan binalarda yapılacak abonelik işlemleri), enerji müsaadesi, proje onayı, gerilim düşüklüğü, kaçak tutanağı ve kaçak takip cezalı ödeme işlemleri ve bunlara ait taksitlendirme, elektrik şebekesine ait talepler, aydınlatma ve direk talepleri, sayaç okuma, kesme - açma, sayaç arızası konularında abonelerden gelen başvuru, talep ve önerilere ait işlemler, Körfez Müşteri Hizmetleri Merkezi’nin yeni adresinde gerçekleştirilecek.
SEDAŞ Körfez İlçesindeki Müşteri Hizmetleri Merkezi, eski yeri olan, Güney Mahallesi, Ahmet Petrolcüler sokak, No:10, Meram İş Merkezi B Blok, Büro No:1adresinden, 30 Temmuz2018 Pazartesi gününden itibaren; Yeni Yalı Mahallesi, Sakız Sokak no:14/B Körfez /Kocaeli adresinde hizmet vermeye başlıyor.Ayrıntılı bilgi, ALO 186 numaralı Çağrı Merkezi’nden de alınabilir.