WEBCHAT 7 GÜN 24 SAAT
Bekir Sami Güven, “SEDAŞ olarak çözüm odaklı bir yaklaşımla, müşteri memnuniyeti amacıyla, kullanıcıların Çağrı Merkezi dışında sürekli iletişim sağlayabilecekleri bir alandan da SEDAŞ’ın müşteri temsilcilerine ulaşabilmelerini hedefliyoruz. Güvenlik amacıyla yazışmaların da kayıt altına alındığı, talep ve şikâyetlerin ilgili departmanlara yönlendirildiği SEDAŞ webchat kanalımıza artık 7 gün 24 saat ulaşılabilecek. SEDAŞ’ın müşteri hizmetleri merkezine gitmeden, gerektiğinde dünyanın her yerinden anlık ve yazılı olarak SEDAŞ ile 7 gün, 24 saat iletişime geçilmesinin önünü açtık.”dedi.
SEDAŞ’IN İNOVATİF PROJELERİ DEVAM EDECEK
Güven açıklamasının devamında, 7/24 WebChat kanalımız ile “etkin iletişim, kusursuz hizmet ” amacına hizmet etmeyi ve vatandaşlarımıza daha çok fayda sağlamayı planladık. Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti için, elektrik kullanıcıları ve paydaşlarımızla 7/24 iletişimin sürekliliğini sağlayacağımız inovatif projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz.” dedi.