Başiskele’de vatandaşın memnuniyetini sürekli kılmak için yoğun çaba gösteren BAŞTİM ekipleri, 2018 yılında vatandaşlardan gelen 9058 talep, öneri ve şikâyetin 8621’inin çözüme kavuşturulmasını sağlayarak yüzde 95’lik bir başarı sağladı.Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, göreve başladığı andan itibaren Başiskele Belediyesi’ni sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşı yönetime katarak ortak çözüm odaklı interaktif bir belediye haline getirdi.
Başiskele’de2018 yılında 8621 talep, öneri ve şikâyeti çözüme kavuşturan Başiskele Belediyesi’ne vatandaşlardan en fazla talep, öneri ve şikâyet Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı. Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne vatandaşlar 4189 talep ve öneri için başvuru yaparken bunların 4166’sı çözüme kavuşturuldu. Temizlik İşleri Müdürlüğü’nden sonra en çok başvuru Fen İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı.