Derince'de ikamet eden ve kendi tabiriyle sürekli olarak Derimod mağazasından alışveriş yapan Kemal A. bir kaç ay önce Derimod'tan aldığı deri terliğin boyasının akması nedeniyle şaşkınlık geçirdi. O terliği giydiğinde her seferinde ayakları boyanıyordu.
Soluğu mağazada aldı ve görevliler 'Geri gönderelim incelensin' dediler. Terlik geri gönderildi, 20 gün sonra geldi ve sahibine teslim edildi. Fakat terlik yine boya veriyordu. Kemal A. tekrar mağazaya gitti ve benzer yanıt verildi, aynı şekilde geri gönderildi 20 gün sonra geldi.
Fakat bu sefer eskisinden daha da kötü bir şekilde boya veriyordu. Bu durum Kemal A.'yı isyan ettirdi. '125 TL verip bu terliği satın aldım, ama neredeyse yaz bitiyor doğru dürüst kullanamadım. Böyle ciddiyetsiz bir tutum sergilenmesi hoş değil. Bir daha bu mağazanın yanından bile geçmem' dedi.
Kemal A. sitem etmek de haklı. Mağdur olup da aman boşver diyenler gibi de davranmadı. Başkalarının da aynı sorunla karşılaşmamaları için gazetemiz aracılığıyla herkesi uyarmış oldu. Derimod yetkililerinin böyle sorunlu ürünleri mağazalarında satmamaları gerekiyor. Aksi halde müşteri memnuniyeti açısından sonuca varmaları da pek mümkün değil.