BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Türk Telekom’dan İzmitli aileyle ilgili açıklama

Türk Telekom’un İzmitli bir aileyi mağdur ettiğine dikkat çekmiş, hizmet verilmediği halde fatura gönderildiğini dile getirmiştik. Türk Telekom yetkilileri gazetemizi ayarak bu durumla ilgili bilgi verdiler.  

14 Mart 2022 22:49
Türk Telekom’dan İzmitli aileyle ilgili açıklama

Telekom görevlisinin verdiği bilgiye göre İzmitli ailenin reisi İlhan Özkol’un evini Sepetçi Mahallesi’ne taşımasından sonra nakil başvurusunun geç yapılması nedeniyle fatura gönderilmiş. 

Altyapı sıkıntısı sebebiyle hizmet verilememenin söz konusu olduğu durumlarda aboneliğin iptali istenirse cayma bedeli de istenemez. İlhan Özkol’a da bu bilgileri verdik denildi. 

Öte yandan Türk Telekom’un müşteri memnuniyetindeki hassasiyeti de bu sorunla bir kez daha ortaya çıkmış oldu. Sepetçi Mahallesi’ndeki altyapı sorununun da giderilmesine yönelik planlamalar yapılacağının da altı çizildi. Altyapı sadece bizim tekelimizde değil, bunun bir de belediyeler, yerel yöneticiler ayağı vardır’ denildi.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlhan özkol 2022-03-15 12:14:11

Keriz gibi ödüyoruz iptal edilmedi gazeteye düştüğü İçin öyle yazıyorlar