Türk Telekom’dan İzmitli aileyle ilgili açıklama
Gündem, 14 Mart 2022 09:43Türk Telekom’un İzmitli bir aileyi mağdur ettiğine dikkat çekmiş, hizmet verilmediği halde fatura gönderildiğini dile getirmiştik. Türk Telekom yetkilileri gazetemizi ayarak bu durumla ilgili bilgi verdiler.
Telekom görevlisinin verdiği bilgiye göre İzmitli ailenin reisi İlhan Özkol’un evini Sepetçi Mahallesi’ne taşımasından sonra nakil başvurusunun geç yapılması nedeniyle fatura gönderilmiş.
Altyapı sıkıntısı sebebiyle hizmet verilememenin söz konusu olduğu durumlarda aboneliğin iptali istenirse cayma bedeli de istenemez. İlhan Özkol’a da bu bilgileri verdik denildi.
Öte yandan Türk Telekom’un müşteri memnuniyetindeki hassasiyeti de bu sorunla bir kez daha ortaya çıkmış oldu. Sepetçi Mahallesi’ndeki altyapı sorununun da giderilmesine yönelik planlamalar yapılacağının da altı çizildi. Altyapı sadece bizim tekelimizde değil, bunun bir de belediyeler, yerel yöneticiler ayağı vardır’ denildi.
Gündem, 14 Mart 2022 09:43
Yorumlar (1)
İlhan özkol
Keriz gibi ödüyoruz iptal edilmedi gazeteye düştüğü İçin öyle yazıyorlar15 Mart 2022 09:43