BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Dijitalleşen dünyadan ve sanal gazetecilik & televizyonculuk uygulamalarından herkese merhabalar..

2007 yılında geleneksel medya kuruluşlarından, Kocaeli ilinin ilk yerel televizyonu TV 41 çatısı altında, 19 yaşında başladığım televizyon haberciliği / gazetecilik serüvenime artık kendi Youtube kanalım olan ‘GAZETE SAROS TV’ üzerinden çok farklı bir şekilde ilerliyorum.

Bu konuda en büyük cesareti, bana yıllar önce aşılayan sevgili Volkan Yüksel & Salih Aksu ikilisine, ne kadar teşekkür etsem azdır.

Hafızam beni yanıltmıyorsa, 2009-2010 yıllarında, sevgili Salih & Volkan, Türkiye’nin ilk internet televizyonu olan HABER 262 TV’yi kurmuş, o dönemin çok değerli meslek büyükleri ise bu internet televizyonunun kuruluşuna bıyık altından gülmüşlerdi.

Daha bundan 14-15 yıl önce, bahsi geçen sevgili meslek büyüklerim, kökleri Bab-ı Ali’ye dayanan, duayen Gazeteci-Yazar Tanju Cılızoğlu’nun da katkıları ile harikulade işler çıkarmışlardı.

Hatta ben de ‘Eko-Siyaset’ adı altında televizyon programlarına imza atmıştım. 

Nitekim, 2010’lu yılların ardından tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de sosyal medya her geçen gün gelişti.

Youtube, Facebook, Instagram, Twitter(X), Tiktok vs. derken, dünya ve dolayısıyla geleneksel medya, çok farklı bir yöne evrildi..

Geleneksel medya ve kitle iletişim araçları, adeta metamorfoza uğradı..

Sevgili Volkan Yüksel’in 2010 yılında kulağıma fısıldadığı, “Orçun, dünyada artık gazetecilik bireyselleşiyor. Bundan 10 yıl sonra kendi televizyon kanalın olacak. Kendi fikirlerini, düşün dünyanı, özgürce haykırabileceksin. Ve bazı sosyal medya şirketlerinden de üzerine para alacaksın, para kazanacaksın” demişti.

Bu konuda kişisel olarak bir özeleştiri yapmam gerekirse, bu kadar öngörülü kişilerle çalışmama rağmen dijital medya konusunda daha hızlı davranabilir, şu an çok daha iyi bir seviyede olabilirdim.

Neymiş, yerine göre fazla garanticilik de iyi değilmiş..

Neyse konumuza dönelim.

Günler haftaları, haftalar ayları, aylar da yılları kovaladı.

2020 yılında koronavirüsü pandemisi tüm dünyada patladı..!

Patlamaz olaydı desem de, patladığı gibi Oğuz Medya / Danışmanlık çatısı altında “Youtube” kanalımı faaliyete geçirdim.

Ve 29 Mart 2020’de GAZETE SAROS TV / Youtube kanalı, hayata gözlerini açtı..

2019 yılı, 30 Ağustos’un da hayata merhaba diyen Gazete Saros’un artık bir kardeşi vardı..

Ve o kardeş, tam 4.5 yaşında..

2024 yılı Kasım ayı itibariyle “GAZETE SAROS TV” / Youtube kanalımız, 2 bine yakın abonesi, 2 milyon 240 bin görüntülenme sayısı ve 17 bin 341 saat izlenmesi ile her geçen gün kendini biraz daha geliştiriyor ve üzerine koymaya devam ediyor.

Yeni ve tam zamanlı, üretken internet editörümüzün yükümüzü hafifletmesiyle birlikte televizyon kanalımız artık eskisinden daha sağlam adımlarla yoluna devam ediyor.

Bu konuda editörümüze ne kadar teşekkür etsek, az.

Şimdi sıra, dünya genelinde kanalımızı en çok izleyen 50 ülkeyi, sizlerle paylaşmaya geldi. 

EN ÇOK GÖRÜNTÜLENME ALDIĞIMIZ İLK 10 ÜLKE VE GÖRÜNTÜLENME RAKAMLARIMIZ

Türkiye ( 1 Milyon 908 bin görüntülenme)

Almanya (85 bin 418 görüntülenme)

Azerbaycan (47 bin 838 görüntülenme)

Fransa (13 bin 274 görüntülenme)

Hollanda (11 bin 248 görüntülenme)

Rusya (10 bin 783 görüntülenme)

ABD (9 bin 486 görüntülenme)

Avusturya (8 bin 456 görüntülenme)

Birleşik Krallık (6 bin 975 görüntülenme)

Belçika (6 bin 86 görüntülenme)

EN ÇOK İZLENME ALDIĞIMIZ DİĞER İLK 40 ÜLKE.. 

Özbekistan, İsviçre, Kıbrıs, Bulgaristan, Irak, Kanada, Hindistan, İtalya, Yunanistan, Avustralya, Polonya, Kuzey Makedonya, Gürcistan, Danimarka, Endonezya, İspanya, Japonya, Tayland, Kazakistan, İsveç, Meksika, Brezilya, Suudi Arabistan, Romanya, Kırgızistan, İran, Birleşik Arap Emirlikleri, Norveç, Güney Kore, Arjantin, Vietnam, Ukrayna, Suriye, Pakistan, Finlandiya, Arnavutluk, İsrail, Cezayir, İrlanda, Mısır.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.